Follow Me @Hilaviniya

Translate

23 Eylül 2016 Cuma

Deborah Love My Lashes Mascara Volume ( Uygun Fiyatlı En İyi Maskaralar #1)

 ~ Deborah Love My Lashes Mascara Volume ( Uygun Fiyatlı En İyi Maskaralar #1) ~




 Deborah Milano, daha dolgun ve hacimli kirpiklerle etkileyici bakışlar için LoveMyLashes maskarayı yapmış bulanmaktadır.
Göz alıcı kirpikler, dikkat çekmenin en garanti yoludur. Ve güzel kirpiklerin sırrı da maskaradır! İşte İtalyan kozmetik markası Deborah Milano, göz alıcı kirpikler için ileri seviyede performans gösterdiğini ve kirpik bakımı yaptığını iddia eden güçlü içeriklere sahip yeni bir maskara yapmış: LoveMyLashes! Hydra-Lash DH Kompleksi içeren formülüyle bakım yapankirpiklerin yumuşak ve nemlenmiş olmasını sağlayan bir ürün olduğu söyleniyor. 






Peki ben ne düşünüyorum ?

Sevgili dostlarım bana göre bu ürün o kadar da mükemmel değil. Benim kirpiklerimde sanki dökme yaptı ve biraz topaklanma oldu ancak Maybelline'in bazı maskaralarından ve diğer uygun fiyatlı ürünler arasından en iyilerinden diyebilirim. Diğer özelliklere değinecek olursam, kirpikleri gerçekten çok güzel uzatıyor ve biraz fırça yardımıyla da oldukça ayrık ve güzel duruyor. Eğer uzunluktan çok hacimli kirpikler isteyenler var ise onlar için uygun olmadığını düşünüyorum. Onun dışında oldukça iyi bir ürün ve makyaj temizleyicisi ile kolay çıkıyor.



>>  Ürünler Ya Da Diğer Konular Hakkında Sormak İstediklerinizi,Taleplerinizi Yorumlarınızda Belirtebilirsiniz. Okuduğunuz İçin Teşekkürler. 

Hilal






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder