Follow Me @Hilaviniya

Translate

23 Eylül 2016 Cuma

NIVEA PROFESYONEL YÜZ TEMİZLEME CİHAZI SETİ VE JELİ İNCELEMESİ

~ NIVEA PROFESYONEL YÜZ TEMİZLEME CİHAZI SETİ VE JELİ İNCELEMESİ ~




Uzun zamandır çoğumuz yüz temizleme cihazı arayışları içerisindeydik ancak yüz temizleme cihazları özellikle de çok popüler olan " Clarısonic" oldukça pahalı. Neyse ki Nivea biz tüketicilerin sesini duymuş ve bir yüz temizleyecisinin yapması gerekenleri içinde barındıran bir alet tasarlamış. Üstelik fiyatı da her bütçe için oldukça uygun.(25 TL)



    


Gördüğünüz üzere içinde 1 adet canlandırıcı,bir adette yüz temizleme jeli bulunmaktadır. Ben ikisini de beğendim ancak her kozmetik ürününün içinde oldukça fazla kimyasal olduğundan, aldığınız her ürünü sürekli kullanmanızı tavsiye etmiyorum. Jellerin yanında cihazımız, yedek yüz başlığı ve pili de bulunmaktadır. Kullanım önerilerini resmi büyüterek görebilirsiniz ve kesinlikle cildinizin tahriş olmasını istemiyorsanız aldığınız her ürünün kullanım talimatını okuyunuz! 






Peki yüz temizleme cihazları ne işe yarar? Yüz temizleme cihazları yüzünüzü siyah noktalardan arındırmak, kan dolaşımını hızlandırarak yaşlanma belirtilerini geciktirmek ve yüzünüzü pürüzsüz bir hale getirmek için kullanılır ama kullanırken derinizin incelip, tahrip olmaması için dikkatli kullanınız. 

Kendi düşüncelerimden bahsedecek olursam, ben bu ürünü fiyatına göre çok beğendim. Gerçekten kullandıktan sonra sanki yüzümde ki kalıntılar gidiyor ve cildim hafifliyor gibi hissediyorum. Daha ileri zamanlarda belki siyah noktalara da etkisi görülür. Jeller ve başlıkta birbirine çok uyumlu. Fırçaları da oldukça yumuşak ve insanın yüzünü çizmiyor.





Ben bu ürünü haftada bir kez kullanıyorum. Ürün iki kademeli olduğundan zarar vermesin diye ben birinci kademede kullanıyorum. Önce jeli yüzüme sürüyorum, daha sonra fırçayla temizleme işlemine başlıyorum. 



Not: Fırçanızı kullandıktan sonra güzelce temizleyip, pilleri çıkartarak muhafaza ediniz. Yüzünüzü temizledikten sonra açılan gözenekleri sıkılaştırmak için de yüzünüze uygun bir tonik tercih ediniz.    ( Benim en sevdiğim Rosense Gül Suyu )



>> Ürünler Ya Da Diğer Konular Hakkında Sormak İstediklerinizi,Taleplerinizi Yorumlarınızda Belirtebilirsiniz. Okuduğunuz İçin Teşekkürler. 

Hilal





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder