Follow Me @Hilaviniya

Translate

12 Eylül 2016 Pazartesi

WATSONS BLENDER FOUNDATION SPONGE / FONDÖTEN SÜNGERİ

              WATSONS BLENDER FOUNDATION SPONGE / FONDÖTEN SÜNGERİ



Beauty Blenderların popüleritesi gittikçe artıyor. Bunun sebebi kolay,kullanışlı ve diğer ürünlere oranla daha pürüzsüz bir görüntüye ulaşmanıza yardımcı olmasıdır. Beauty Blenderlar iyi,güzel ama fiyatları piyasada oldukça pahalı ancak Watsons insanların bu ürünlerden mahrum kalmasını istemeyip kendisi de onlara benzer bir ürün sunmuştur. Peki ne kadar iyi?

Ben bu süngeri çok sert buldum, nemlendirmeden iyi bir sonuç alamazsınız ve fondöten,bb krem uygulamarında yedirmesi çok başarılı değil. Alternatif olarak Gratis'te satılan eklips markası beauty blenderlara daha yakın geldi ve çok başarılı buldum. Üstelik nemlendirmeden bile rahatlıkla kullanabiliyorsunuz.


Yandaki resimde ürünün nasıl kullanılacağı hakkında da paketin arkasında küçük bir bilgilendirmesi var. Bu ürünün en iyi yanlarını söylemek gerekirse bozulma yapmıyor,fiyatına göre kaliteli ve oldukça sağlamdır. Ambalajı ise çok kullanışlı,ben süngerimi onun içerisinde muhafaza ediyorum.

Ürünler Ya Da Diğer Konular Hakkında Sormak İstediklerinizi,Taleplerinizi Yorumlarınızda Belirtebilirsiniz. Okuduğunuz İçin Teşekkürler. 

Hilal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder